Degeaba se tot dau intalniri, atata timp cat moderatorul nu stie sa ia o atitudine
adevarata si nu stie ce vrea si nu stie sau ii e lene sa modereze nu cred ca o sa iasa
mare lucru din lista asta, ceea ce mi se pare si normal odata ce moderatorul e o femeie
care, daca s-a apucat de pierdut timpul sa faca liste, e clar ca nu stie nici macar sa
stea la o cratita asa ca de unde si pana unde sa faca o treaba ca lumea cu o lista de
protest, nu vedeti si voi ce personaje apar, un pesedist care zice ca sa traiasca
partidul si un republican inacrit de-al lui taica tufis care ba e american ba e roman
dar
cand e roman habar nu are sa foloseasca propria limba ceea ce iar mi se pare nromal,
daca
o foloseste ca sa-l linga pe Iliescu doar-doar le-o mai da niste privilegii, ceva si
i-o
considera "adevarata diaspora".

Check out the new Yahoo! Front Page.
www.yahoo.com