From: Florin PÓca <[EMAIL PROTECTED]>

> Exista si OPC

Problema cu OPC a fost tratata (pe acest domeniu) intr-un numar mai din vara
din Capital. Din cate am vazut, OPC nu e capabil (eu banuiesc ca nu vrea) sa
rezolve acest gen de probleme.
Adica providerul zice ca nu-i el de vina, tu zici ca da iar OPC zice ca nu
se poate demonstra ca e providerul de vina.
O cale ar fi sa iti notezi datele si orele la care ai telefonat la provider
si sa demonstrezi asta cu factura telefonica precum si cu (eventualele)
trimise de tine si respinde cu mentiunea "user unknown" - ceea ce, iata, eu
chiar am inceput sa fac. Dar chiar si in aceasta situatie nu poti demonstra
"valoarea prejudiciului" - cel mult poti obtine o suma oarecare, cota din
valoarea abonamentului. Suma de care pe ei ii doare-n fund
(ba nici acolo, ca n-ar fi rau daca i-ar durea, mi-a zis mie cineva care are
hemoroizi :-p)

Solutia cea mai buna e sa ii ataci cat poti mai bine la imagine - ceea ce
incerc eu, uite, sa fac, prin mesajele astea.

Mai exista o Asociatie pentru Protectia Consumatorului (ONG) care a deschis
(sau e in curs de a deschide) proces cu RDS - si am de gand sa apelez la ei.

Pentru ca au trecut 2 zile de cand am pus eu mesajul si in acele 2 zile iar
am telefonat de vreo 7 - 8 ori la ei si am primit acelasi etern raspuns:
"vom vedea, vom verifica" - de o luna tot "verifica".

Niste incompetenti ordinari!!!

"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM