Nu stiu in ce masura s-a aplicat in alte orase dar azi am aflat in Braila o
kestie (vorba lui Peter) bizzzarrrra (apropo de privitul la TV).

Cica pe 1 decembrie (ziuă nationala) ar fi umblat prin oras inspectorii de
la Protectia Muncii, in control. sa vaza ei, danshii, ce firme lucreaza de o
ziuă nationala si sa le dea amenzi!

In conditiile astea, CE optiune avea lumea? ;)))

a - sa mearga la plimbare (era o vreme destul de urata);
be - sa mearga pe la vreun "eveniment" (plin, probabil, de "oficiali
zambitori" ;))
ce - sa se uite la teveu (unde sa vază iar niste mutre "oficiale", desigur,
NU "electorale", eteee... na! :-p) stand in casa, la caldurica.

Ce-o mai fi dat fiecare teveu de Ziua Nationala, e ALTA poveste (dar cred ca
de asta s-a ocupat AMP).
Chestia e ca eu am aflat asta de la cineva care ar fi trebuit sa-mi faca o
"lucrare" si care a intarziat pentru ca.... s-a temut ca ia amenda daca
lucreaza miercuri.

Cica stirea ar fi fost difuzata pe postul local al Antenei 1 (unde puteti
verifica daca au dat-o intr-adevar si, in caz ca da, daca a fost reala sau
"poanta"). Oricum, eu am auzit-o din doua "surse" diferite.

Chestiile de genul asta NU se incadreaza la "frauda".... nuuuuuuu.... ?
;))). Dar ma intreb shi io CE are Inspectoratul ala cu o firma privata care
are kef sa lucreze!!!
:-p

"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM