Sa fie intr-un ceas bun. Apropo, nu se pune de vreo paranghelie cu
ocazia asta? Pe bune! Care protestatar pune casa la bataie? Merge si o
carciuma la o adica, dar nu bombe si eventual smoke-free...

Basca ca putem organiza si niste alegeri ad-hoc pt functia de
presedinte al Partidului Protestatarilor, pe care le vom fura ulterior
cu sarg. Ramane de stabilit cine va candida: Codrutza, Toniuc, Octav,
Branea, Cheval.... din gasca veche si care din cea noua??

Ca "turist electoral"  ma ofer pe mine. Trebuie sa ajung sapt viitoare
cu oaresce treburi prin Bucuresti, asa ca sunt disponibil. Cu sa fara
alegeri, paraghelia se cere facuta oricum, zic eu. Pune botu' careva?

cbj

--- In [EMAIL PROTECTED], "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> In noaptea de 8 spre 9 decembrie se implinesc 4 ani de la
infiintarea listei :)

> Ea a fost infiintata tot intre 2 tururi de scrutin, din cauza ca
Internetul, pe acea vreme, zbarnaia de frustrare (poate va amintiti ca
aveam de ales intre Vadim si Iliescu). Practic, ideea mi-a venit
pentru ca mi-am dat seama ca il tocam marunt la cap pe un prieten
(acum moderator ;).

> Lista a atins intr-un timp record peste 100 persoane iar dezbaterile
au fost foarte frumoase. Va recomand sa consultati arhiva primului an :)

> In prezent, pe lista sunt inscrise 413 persoane "active" si inca 136
"bounced".

> Numarul cel mai mic de mesaje pe lista a fost in ianuarie 2001 (114)
cand - poate va amintiti aceia mai vechi ;) m-am dus pe munte sa
"protestez in sacul de dormit" ;)))
> De atunci, datorita SI "educatiei" primite pe lista, protestele mele
(si nu doar ale mele) au devenit si mai "active" - nu e prima data
cand spun ca, fara timpul petrecut pe lista, nu m-as fi descurcat la
Rosia Montana. Trebuie specificat ca unii membri ai grupului m-au
ajutat in cel mai concret mod.

> Numarul cel mai mare de mesaje (1087) a fost in mai 2001 (cand s-au
contrazis Sorin Cheval si Dl. Branea, pe teme de "toleranta si
rasism". CULMEA! amadoi promoveaza, de fapt, toleranta - dar intr-un
mod cammmmm.... intolerant, ca sa zic asha.... cred ca daca se
intalneau, ar fi fost in stare sa se ia si la bataie ;)))

> De-a lungul timpului, temele discutate au fost dintre cele mai
diverse: de la razboiul din Kosovo si Iraq pana la cainii strazii,
protectia consumatorului sau vanatoare.... la un moment dat, cineva
bombanea, chiar, referitor la ClubRomantic si niste personaje de
pe-acolo ;)
> Site-ul s-a "imbogatit" si el, intre timp, nu atat cu fotografii cat
cu links carte site-uri interesante si chiar cu diverse materiale.
Chiar va recomand sa intrati pe el :)

> Acum, suntem din nou intre 2 tururi ale alegerilor - dar se pare ca
lista a devenit mai "linistita" - sincera sa fiu, m-as fi asteptat la
mai mult scandal, zilele astea ;)

> Dintre persoanele de pe lista, cred ca Dl. Bjola a contribuit cel
mai mult la "educatia" mea "protestatara" - m-a invatat sa nu-mi fie
teama de cuvinte si sa sesizez manipularile ;)

> In "real space" cred ca Octav este cel care m-a ajutat cel mai mult,
nu sunt foarte sigura dar asta este parerea mea. Cred ca prin 2001 -
2002 a facut si Iulian multe pentru mine (cand spun "pentru mine" ma
refer la activitati legate de lista).

> Contributia probabil cea mai bizara la lista a fost a D-lui Branea -
n-as putea s-o definesc dar stim cu totii ca Dl. Branea e greu de
incadrat ;)). Sper sa ne ramana alaturi, chiar daca va zbura spre zari
mai indepartate :)
> ===================
>
> Si uite-asa, se face ca marti ar trebui sa sarbatorim cei 4 ani de
existenta "impreuna", ani in care cred ca multi dintre noi s-au educat.
> Din pacate, e putin probabil ca voi putea sa fiu cu voi - dar, daca
reusesc sa ajung in Bucu, cel mai probabil e ca voi merge la Grande
Maguy (unde a fost prima "intalnire a listei"), pe la ora 18,30.
> Poate, daca eu nu ajung, reusiti sa mergeti acolo si fara mine ;).
Sau, poate, reuseste careva din voi sa organizeze altceva, in alta parte.
> Daca nu, poate reusim sa facem in ianuarie intalnirea "traditionala"
de x ani si-o luna ;))

> Faptul ca am mentionat cateva nume pe-aici, sper ca nu v-a facut sa
credeti ca le dau doar lor importanta. Mai sunt destule persoane (pe
unele probabil le cunoasteti) care au ajutat ba cu un sfat, ba cu o
informatie, ba cu un ziarist trimis (de exemplu Dl. Toniuc ;).
> Iar anul acesta, in special, o persoana de pe-aici a produs
(indirect si, uneori, chiar fara sa stie) oar'ceva schimbari.

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM