> US ; Romania Demands U.S. Marine Return to Face Trial
>  26 Hours,48 minutes Ago

> musician and injuring the driver. "The Foreign Ministry expresses
its
> consternation at finding out that the person who is guilty of
causing
> the car accident which killed Teo Peter left the country," the
> Foreign Ministry said in a statement.

M-am mirat cum listasilor nostri atit de antrenati,le-a scapat
contrastul strident intre declaratiile, cind plingacioase cind
batzoase ale MAE-ul. Dl. Geoana care isi incoarda acum muschii in
incercarea de a ne impresiona si a ne convinge ca este cel mai
potrivit sa conduca autobuzul de ministri care i se pregateste, este
exact acelasi ministru care, in chestiunea TPI lingea talpile statuii
libertatii si voma carabusi pe micile noastre ecrane explicindu-ne ca
e foarte bine ca militari US sa fie judecati numai la ei in tara daca
asa vrea ei. Si atunci Geoana se dadea cel mai tare in bascula numai
ca, in sens invers. Se pare ca asa e toti astia, pe invers. Weah :(

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM