Buna Alexandru,

Ma bucur ca aud vesti de la tine. Cu URR, ce sa zic. E un proiect
frumos, d-aia l-am si sustinut: partid de tineri nemanjiti cu un mesaj
f. bun. Problema cea mare a URR e cea de bani. Fara bani seriosi nu
captezi atentia cui trebuie. In plus, iti trebuie lideri cu ceva
carisma, super-bataiosi si cu convingeri solide, dar din alea bune
(progresism, toleranta, onestitate... ma rog, stii la ce ma refer).

Liderii actuali ai URR au convingeri solide f. bune dar, din pacate,
nu au convins romanu' la celelalte 2 capitole.  Politica, cat ne-o
place ideea asta sau nu, ramane in mare masura o problema de
personalitati. Trebuie ca bizonul din fata TV sa se simta comfortabil
cu liderul respectiv si sa aiba incredere in el. In plus trebuie sa
stii sa te bati: sa fii pregatit sa iei suturi la greu (chestie pe
care Stolo nu prea a mirosit-o), dar si sa arzi palme peste ceafa la
fel de greu, dar intr-un mod inteligent.

Parerea mea!, ca sa citez din clasici:)Mai vorbim...
cbj

PS. Codrutza and Octav si restul: ramane asadar pe sapt viitoare, nu?
Apropo, carciuma asta Red Lion e cumva aia unde umbla sobolanii pe
masa, tai fumul de tigare cu satarul, si urla manelistele de-si sparg
plamanii? Ce ziceti in schimb de un club dichisit de jazz cu pian,
lumina discreta, si restul de figuri? Parca exista asa ceva prin
Bucu.... In fine, nu vreau sa ridic pretentii.

--- In [EMAIL PROTECTED], "Alexandru Marian Toniuc"

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM