M-am trezit la un moment dat inscrisa pe o lista de discutii care s-ar vrea
serioasa dar reuseste sa fie zapacita.... am acceptat, ca-l stiam pe
moderator... baiat simpatic ;)

De vreo 2 zile (sau mai mult? ;) au aparut pe lista eternii trolli, plangareti
dupa Ceausescu, antibasesti si care, ca argument in discutii, vin cu mesaje
sexiste (gen "mergi, fa, la cratita", stiti voi.... genul ala al petrecerilor
particulare de tip Cozmanca :-p)

Er, moderatorul, exasperat, a scos porumbelu' pe gura (ma rog, tastatura...
mdeh... ;)) - iar eu i-am preluat din mers fulgii picati din coada:

Cele aproape 2 intrebari ale mele:
- ce parere aveti de prezervativ ca mijloc de limitare a libertatii de
exprimare?
- este aceasta o idee post-modernista - sau se incadreaza intr-alt curent? ;))

"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM