--- In [EMAIL PROTECTED], "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Adik, sa respectam "eticheta", ca altfel dezamagim lumea: pe banci
de lemn,
> in scunda taverna mohorata unde patrunde ziua prin feresti murdare, se
> intalnesc cu fetze crunte niste persoane cu vederi inguste, cam
ponosite si
> soioase... mai ales ca unii din noi se hranesc ecologic, altii tzin
Postul
> Craciunului - sper ca te-am satisfacut cu asta ;)

Aoleo, m-ai deprimat complet! Ce carciuma e aia? Clopotnita de la
Cimitirul Satului? In fine, merg pe mana ta, tu le stii mai bine,
cauta si matale una cu atmosfera beton, dar sa nu aud manele
ca-nebunesc. Dau foc la carciuma.

Cu data si ora, uite colea sugestii: Ce zici de vineri 17 dec, pe la
ora 20:00. Zic vineri pt ca daca se prelugeste treaba, sa nu urle pe
urma oamenii muncii ca trebuie sa se scoale dimineata sa-o taie la
job. Huo!
cbj

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM