De pe o lista :)))

Convorbire telefonica. Data 11.12.2004. Ora 22:30. Nr. apelat (cu in\dentitate
ascunsa): Sediul de campanie PSD.

- Eu: Buna seara. PSD-ul?
- El: Da, buna seara.
- Eu: Am si eu o problema...sunt din provincie si momentan ma aflu in
Bucuresti... Fiind un mambru PSD si sustinator al dl. nastase as vrea sa stiu
unde, cum si de cate ori pot vota in Buc. sau in imprejurimi; de unde pleaca
autobuzele sau trebuie sa merg cu masina proprie? Ca acum doua saptamini am
fost in acel;e autobuze si am votat in mai multe lucuri, dar acum nefiind acasa
nu mai stiu ce sa fac sa pot vota ca data trecuta, de mai multe ori...
- El: Nu, nu domnule. Mergeti si votati doar la gara de nord... De data asta e
grav cu votatu`n mai multe locuri, nu mai putem face nimic, e penal (era foarte
trist).
- Eu: Deci de data asta nu se mai organizeaza excursii?
- El: Nu domnule, nu....(si mai trist) asta este, ne`au prins si nu mai putem
face nimic...
- Eu: Multumesc frumos, noapte buna.
- El: Cu placere, noapte buna (aproape plangea)

--
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM