Daca ceea ce afirmi dumneata despre mine si RWW este adevarat,
inseamna ca nu este nici o problema in as fi deschisa arhiva RWW de pe
yahoo. In acest fel se va putea vedea cat de partinitor am fost eu si
cum am incalcat regulamentul. Se poate sa se deschida acea arhiva,
Domnule Banu? Daca nu se poate ...
Cat despre faptul ca eu critic RWW, este adevarat ca o fac atunci cand
consider ca este cazul, cum la fel de adevarat este ca sustin ceea ce
consider ca este de sustinut, chiar daca vine si de la RWW.
Cum as putea sa nu critic, cand RWW are bunul simt sa felicite
presedintele ales al Romaniei si sa-si prezinte adeziunea si mandria
patriotica, in acelasi stil in care canta PSD-ul si gloriosul guvern
Nastase.

'in rest sauzimdebine'

PS. Cand o sa verificati arhiva o sa constatati ca mutatul Dunarii cu
paharul vine de la Florentina Verbint/Ilie.

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM