Re: Theodor Banu

In acest context am o intrebare si chiar mai multe si anume :
Dece este WWW inchis pentru anumite persoane ? nu este un grup democrat in
care fiecare sa-si poata spune parerile, chiar daca sunt critice ? si cum
isi aroga acest grup sa se autonumeasca reprezentant al tuturor romanilor de
peste hotare ? Am trimis, asa ca si la celelalte grupuri urari de bine de
Craciun si anul nou, dar urarea a fost respinsa, dece, domnilor de la WWW ?
Am mai discutat despre aceasta problema, dar nu se primeste nici un raspuns.
GGane

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM