Dorine,

trebuie sa-ti dau o informatie despre acest Dl "sa auzim de bine":
prin violarea regulamentului Forumul RWW (si principala este aceea
ca suntem apolitici, facand lobby pentru Romania nu pentru un anumit
Guvern sau partid) ), Dl "sa auzim de bine", alias Dl.ing Nick
Dogarescu din New York, capabil sa intoarca cursul Dunarii cu...un
pahar de apa (poate otravita!) alias Zebu a lui Pandele,
alias...acum aud ca este dintre cei de la "shoparlita" departamentul
intoxicari...a fost invitat a-si sustine opiniile pe alte
liste...Cert e ca de atunci ne critica unde poate si unde nu poate.
Credem ca si daca l-am plati pentru acest "serviciu", nu l-ar face
mai bine! La fel pe Dl Gane Munchen... a carui varsta venerabila o
respectam.

Cum e democratie, fiecare are dreptul sa-si spuna opinia. Ramane a
demonstra si ce sustine. Ce a sustinut si sustine RWW (pentru
intrarea in UE, anti CNN, 4500 semnaturi, pentru salvarea Deltei
Dunari, peste 42.500 semnaturi) sunt mesaje POZITIVE, facute public,
atat via internet cat si mass-media din tara si strainatate. Aceste
actiuni nu au avut conotatii politice cum suntem acuzati. De altfel
nici nu am auzit ca cineva sa le fi "confiscat"!

Quod erat demonstrandum!

RWW Group.

P.S. Le multumim criticilor nostru pentru atentia speciala pe care
ne-o acorda si le uram LA MULTI ANI!

     RWW isi va continua linia de actiune.

     Celor ce nu stiu ce este RWW Group le recomand sa intre pe:

     http://www.petitiononline.com/CNNRom/petition.html
     http://www.petitiononline.com/Romdelta/petition.html

--- In [EMAIL PROTECTED], "Dorin" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> sauzimdebine, da' si de rau din cind in cind ca nu se poate fara,
ia
> zi-ne si noua de unde ai mataluta informatii ca cmr e cu
psd.Te'ntreb

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM