Dar nu am spus ca tractoarele sunt carute... Am spus ca exista de
toate. Si da, la tara sunt si masini ca si case frumoase.
Nu vreau sa aduc nici una din tari atat de jos ca Romania, pentru ca
este imposibil, sa nu fiu inteles gresit :) Se vede cum iesi din
Romania, cum se schimba tot in jurul tau in Ungaria si apoi Austria
deja devine dream land :) Oricum se vede de la o posta...

Gushterul

gmtod> protest rutier

gmtod> Tractoarele nu sunt carute si se vad la sate mai ales in perioada de
strangere a recoltelor si toamna cu plugurile, incolo vezi la sate in fata
fiecarei case cate una sau doua masini, multe
gmtod> mercedes si BMW.
gmtod> GGane

gmtod>   Bine zis "aproape" :) Pentru ca peste tot sunt sigur ca exista. Am
gmtod>   vazut in o gramada de tari tractoare chiar si vaci pe strada uneori.
gmtod>   Desigur nu in capitale ci in partea de "la tara".
gmtod>   Austria are economie agrara tzapana si parerea mea mult mai productiva
gmtod>   ca .ro, paduri in care se vede administratia si cum se defriseaza si
gmtod>   planteaza la loc(se vad treptele la padure cu copacii in crestere),
gmtod>   Germania este la fel. Totusi la civilizatie nu stiu care din G si A,
gmtod>   probabil depinde pe cine intalnesti ;) Nu mi se pare nici o diferenta.
gmtod>   In rest cu alte tari nu se compara si discutia e offtopic.

gmtod>   In nici un caz sa nu spui ca esti din Romania :)))

gmtod>   Gushterul