From: Gushterul
Date: 12/20/04 23:28:29
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re[6]: [protest-ro] protest rutier

Bine zis "aproape" :) Pentru ca peste tot sunt sigur ca exista. Am
vazut in o gramada de tari tractoare chiar si vaci pe strada uneori.
Desigur nu in capitale ci in partea de "la tara".
Austria are economie agrara tzapana si parerea mea mult mai productiva
ca .ro, paduri in care se vede administratia si cum se defriseaza si
planteaza la loc(se vad treptele la padure cu copacii in crestere),
Germania este la fel. Totusi la civilizatie nu stiu care din G si A,
probabil depinde pe cine intalnesti ;) Nu mi se pare nici o diferenta.
In rest cu alte tari nu se compara si discutia e offtopic.

In nici un caz sa nu spui ca esti din Romania :)))

Gushterul

gmtod> [protest-ro] protest rutier

gmtod> In Austria nu se vad carute aproape nicaieri, doar Drosci (Fiaker) la
Viena si localitati turistice, dar numai in orase.
gmtod> Austria si Elvetia sunt cele mai civilizate tari din Europa, poate
chiar mai mult ca Germania, in afara de Bavaria si Baden Würtenberg.
gmtod> GGane

gmtod>   From: Gushterul <[EMAIL PROTECTED]>

gmtod>   > De unde sa stiu eu cate carute circula in austria, crezi ca sunt
ceva
gmtod>   > ministru transporturilor?:)

gmtod>   Ala nu stie, cre' ca are avion personal :-p

gmtod>   > Ce pot sa iti zic sigur ca in Ungaria am vazut si in Germania:)

gmtod>   Zauuuu??? (@@) - io n-am vazut :(

gmtod>   Poate ar trebui, totusi, sa-mi iau masina ;)

gmtod>   Codruta

Yahoo! Groups Sponsor

To visit your group on the web, go to:

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM