Din cate stiu , Pupaza este o revista scrisa cu copii, asa ca nu vad ce
activitati dubioase pot desfasura acolo, ce abuzuri? Mai multe poti afla la
ziarul Ziua , unde pare-mi-se ca au o pagina destinata special activitatilor
lor...

DS <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Ma puteti ajuta cu cateva informatii despre ONG-ul care
patroneaza "Pupaza din tei"?  E vreun partid politic implicat direct
sau indirect?  Un pic de background despre Marcel Vornicu,
presedintele asociatiei, si despre activitatea asociatiei?

Motivul pentru care intreb este faptul ca invita copii sa devina
membri, dar fara a da parintilor un minim de informatii despre ce
urmeaza sa faca, ce tip de activitati, cine ii indruma...  Este
perfect posibil sa fie totul grozav, dar uneori lipsa de
transparenta ascunde abuzuri.

Multumesc.

Sorin Stanescu

Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT