From: horia traian <[EMAIL PROTECTED]>

> Oamenii astia, aflati clar in stare avansata de ebrietate, alaturi de
patronii  lor, au reusit sa-l crucifice pe Isus fara ca Fiul Omului sa le fi
gresit cu ceva si fara ca vajnica nostra politie sa se sesizeze cu privire
la infractiune

Eroare: cui ii pasa de Iisus se duce la biserica, la prieteni, la munte, sta
de vorba, nu se uita la emisiuni chicioase - asa ca NU cu emisiuni din alea
ar fi putut fi crucificat Iisus. De altfel, Discovery ofera oricand programe
ok.

> Dan Negru inconjurat de pitoance, iata un tablou mishto care-i musai
completat cu cantecul

In Bihor ii zice "pitoanca" la ceea ce moldovenii numesc "hrib", adica
ciupearca aia aromata, faina, pe care stiu eu si s-o gasesc, si s-o gatesc
fain ;)

> "Du-ma doamne si ma lasa , unde e gaina grasa si barbatu-i dus de-acasa si
femeia-i generoasa!..."

hehehe! Cui nu-i place dragostea, Dumniezău sa nu i-o dea, sa mni-o deie
numa' mie :-ppp

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro