> care se afla in plina integrare europeana se aranjeaza cu - ai ghicit!-
> ambasadorii principalelor state euro la Bucale, cu unii din ei, cu unul
din
> ei, cu dl Scheele. Avea Base mai multe variante decat are Etiopia guverne
in
> copac.

doua fisuri aici:
* una 'structurala' - cu cine are loc prima intilnire oficiala (sau unde are
loc prima vizita) conteaza la SUA sau la Rusia sau altii asemenea, nu si in
Bucuresti-Faso...
* una de detaliu - ok, cu ambasadorii statelor UE, dar cu care din ei
primul? cu cel francez? cu cel german? cu cel olandez? nu se supara
ceilalti? [asta mergind pe logica unei presupuse preocupari excesive a
actorilor politici occidentali fata de astfel de 'semne']

personal, cred ca intilnirea cu ambasadorul SUA isi gaseste justificarea,
avind in vedere rolul crucial pe care l-a jucat acesta in campanie, fie si
daca ne referim doar la ceea ce a fost vizibil 'in public': viteza de
reactie... Scheele nu are mandat sa reactioneze atit de prompt pe cit a
facut-o Crouch - asta fara sa ne angajam in vreo discutie sofisticata cu
privire la elementele care greveaza capacitatea de reactie a UE...

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM