--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> diverse situatii dar, din nefericire, n-a intuit suficient de bine
> incapacitatea mea totala de a suporta "reglementarile" (cu
exceptia celor
> perfect justificate si concepute astfel incat sa faca un
sistem "functional"
> (acu' sper sa nu inceapa iar un luuuuung flame cu Sorin).

pai cin' te puse sa ma provoci? ce e aia reglementare perfect
justificata? justificata de cine? de tine? ha! n-ai decat sa mai
provoci, mai stau vreun an pe tusa fara probleme.

cat despre discutia despre primirea ambasadorului american la
cotroceni, as zice si eu doua vorbe. bullshit, nu conteaza ca l-a
primit pe american ori ca-l primea pe frantuz ori pe congolez. pe
cine intereseaza? parca-l si vad discutii la paris ori la berlin ori
la bruxelles: 'ati auzit? basescu l-a primit pe ambasadoru american
primu! tz, tz, tz!' hai sa nu ne vedem mai mari decat suntem, domnu
traian, cred ca daca va primea base la cotroceni primu era acelasi
lucru pentru europa

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM