Caz tot vorbeam de semnificatia primei intalniri diplomatice a vulturului
pleshuv de la Cotroceni,
tocmai l-am denumit pe Basescu, si tot am fost combatut cu atata vehementza si
(uneosri) lipsa de elegantza, iata ca semnificatia asta incepe sa se adanceasca
ca o circumvolutziune de militzian. As vrea ca evenimentele ulterioare sa nu ma
confirme , dar imi mentin opinia ca guvernarea Base va fi un mic-mare dezastru
ptr relatiile cu UE. In context, ma bucura cel putin ca Base i-a taxat pe
nevertrebratii care conduc posturile Tv asa-zis nationale si care au efectuat o
spectaculoasa intoarcere in 'preferinte" : alde pro tv, national Tv si altele.
In rest, mai ni'ic nou: Base ii da acum cu mai vechea sa obsesie (axa
Washington- Bucale zisa
"na-ti-o franta!") si cu necesitatile de securitate interna ale tarii, ca si
cum cel putzin Bulgaria,
Transnistria, Ucraina, R Moldova, Rusia si Ungaria stau gata sa sara in gatul
bietei tzarishoare
romaneshti. Referirea la UE a lui Base este, ca de obicei, intamplatoare si
nesemnificativa: Base a aflat ca granitele UE au ajuns pana langa Arad si are
sfertodocti in echipa de consilieri care o sa-i coloreze harta din
biurou.Incaltea, daca Base vrea sa ne integreze direct in Statele Unite ale
Americii, ar trebui sa o spuna si bobolului, macar sfertului de bobol care l-a
votat.Hai noroc, sa traim ghini!
--- nicoleta fotiade <[EMAIL PROTECTED]>

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM