From: diana lungu <[EMAIL PROTECTED]>

> Din discutia lui Mircea Miclea cu reporterul "Gazetei de Cluj" mai reies
citeva laturi ciudate ale personalitatii acestuia. "Daca as fi bogat, as
inalta un templu in care sa aduc ofrande femeilor. Ceea ce sint eu acum
datorez in mare masura femeilor pe care le-am cunoscut. Eu cred ca, despre
viata, ele te pot invata mult mai multe lucruri decit oricine altcineva",
afirma Miclea.

De CE, oare, o fi "ciudat" faptul ca recunoaste influenta femeilor in viata
barbatilor? si mai ales, faptul ca le-ar diviniza? hihihiiiiii.... mai
degraba mi se pare ciudata conceptia autorului despre "ciudatenii" ;)))

In locul lui, decat sa ma concentrez pe astfel de "ciudatenii" (care, dpdv
al meu, il fac pe MM un tip perfect "sanatos") mai bine m-as fi bagat pe
modul in care au fost cheltuite fondurile pentru cercetare!

> Ministrul desemnat al educatiei considera, de asemenea, ca "secolul XXI va
fi un secol trist pentru barbati... Iar femeile vor trebui sa fie intelepte
si diplomate pentru a le mentine barbatilor erectia. Ei sint foarte usor de
castrat".

Hihihi! ash avea io ceva "clienti", ma mai gandesc ;))

> Profesorul universitar Mircea Miclea are o biografie profesionala
impresionanta. Este nascut pe 8 noiembrie 1963, licentiat in filozofie si
psihologie, are la activ numeroase premii (1992 - Premiul Academiei Romane,
1999 - Premiul pentru hipnoza clinica), recenzii, proiecte de cercetare,
volume proprii ("Psihologie cognitiva", "Stres si aparare psihica") si
volume colective ("Introducere in psihologia contemporana", "Hipnoza si
hipnoterapie", "Metodologie psihologica si analiza datelor" etc.).

Cate din astea sunt recunoscute dupa standarde internationale?

??? ;)

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro