Buna,

V-am pus pe site-ul listei mai multe lucruri:
- in primul rand, la "files", fisierul de la Nadia (trimis, probabil, in loc
de felicitare ;) - "Cine moare". E un pps care merita vazut fie si pentru ca
imaginile sunt foarte frumoase;
- apoi, tot la "files", un alt pps., "Balta" - este luat de pe site-ul
listei [injurati_aici] si cred eu ca puteti sa-l priviti, ca sa va
"distrati" (amar) un pic ;)
- apoi, la "Photos" am facut un album, "Breite", unde puteti vedea 3
fotografii facute pe celebrul platou de langa Sighisoara (unde ar fi trebuit
sa fie Dracu la Parc) de .... SURPRAIZ!!! :)... doooomnuuuul
Bouleaaanuuuuu..... (zilele acestea ;).

Vizionare placuta - si La multi ani! :)

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"