Protestez impotriva modului in care dl. I. Todiroae, lipsit de cele mai
elementare cunostinte privind folosirea listelor de dezbatere, inunda
cutiile noastre de posta, punand de-a valma gunoaie, felicitari in familie
si documente importante, parca doar cu scopul de a le discredita pe cele
din urma, si urmarind parca doar lungirea mesajelor, impanate cu
diacritice si simboluri nepermise pe email si in dispretul limbii romane.
I-am comunicat mai demult, ca urmare a faptului ca m-am pacalit
inscriindu-ma intr-unul din numeroasele grupuri pe care le-a creat si le
modereaza chipurile pe Yahoogroups, ca mesajele cu astfel de linii Subject
ca mai sus, ajung inevitabil sa fie tratate ca Spam de orice analizor. In
loc de raspuns, pare ca m-a inscris si pe alte grupuri, adica am inceput
sa receptionez si postingurile de pe celelalte liste pe care le
"gestioneaza" intr-o veselie...

Pe scurt, tocmai pentru ca I. Todiroae pare a se declara monarhist,
consider distribuirea in aceasta forma, a unor mesaje precum
cel caruia ii raspund, o ofensa grava adusa Regelui Mihai si Casei regale
a Romaniei !

Mihai Jalobeanu

Senior Scientist, Linux adm., and Web Master, INCDTIM
Professor "Vasile Goldis" Western University
Email: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]
Web: http://jalobean.itim-cj.ro/, http://relis.uvvg.ro/~jalobean/

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM