Da' de ce va mirati asa d-nu' Bouleanu? in America , lumea chiar se inghesuie
asha tare sa mearga la biserici? Fie ele biserici crestine, moschei, temple
budhiste, ebraice, mormone, yehoviste etc, etc. Eu am fost in america si am
avut vreo trei -4 tentative de a intra intr-o biserica chiar in zi de
sarbatoare, dar usile erau incuiate, in rest atunci cand am gasit totusi cu
chiu cu vai o biserica deschisa, in interior batea vintul. Asta vara in schimb
am fost in Romania si la orice Biserica m-am dus in Bucuresti si nu numai, nu
aveai loc sa te misti.Bisericile erau arhipline in zi de sarbatoare, si destul
de animate si in zilele de lucru. erau multi oameni care intrau, se rugau,
puneau luminari, etc. Oameni decenti, piosi, cu frica de Dumnezeu.

De asemenea fetele despre care vorbiti, ca erau pe strada si nu mergeau la
Biserica...da! se poate sa aveti dreptate;dar in america fetele de 17-20 ani
merg chiar asha de des la Biserica? Eu am vazut cand am fost in america,
strada plina de fete"emancipate", cu cercei in nas, buric, limba, buze, tatuate
de sus pina jos, prost imbracate si fara gust,  cu un comportament indecent,
asha ca ce sa mai vorbim? doar spre modelul
modernismului(post-modernismului)american ne indreptam, nu (si noi romanii)?
vreti sa vedeti fete tinere la Biserica? oricum daca veti privi cu atentie, in
Romania poate ca veti mai gasi...nu stiu pentru cat timp,,inca tineri la
Biserica.

Asa ca nu stiu cu cine va razboiti, d-le Bouleanu? Poate cu vreun duh nevazut,
care bintuie mai ales prin america?

Numai bine va doresc si sa aveti parte de zile frumoase in Romania, pline de
bucuriile duhovnicesti ale bobotezei, Sf. Ioan (atat in duhul ortodoxiei, cat
si in cel greco-catolic, catolic, sau in duhul bisericii vechi
orthodoxe-Craciunul, cum doriti dvs, aveti de unde alege).
Diana

Vasile Bouleanu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Ma aflu in  Botosani oras aflat intr-o zona incontestabil ortodoxa.

Fiind in seara  Bobotezei, am simtit nevoia de a ma duce la o
Biserica aproape de locul  in care  stau.  Nu a fost prea greu sa o
gasesc fiindca atat  clopotele cat  si toaca   care chemau
credinciosii au fost pentru mine  o chemare simpla. Dar mai ales,
apropiindu-ma de  Biserica, nu am putut  ignora  puterea difuzoarelor
care  transmiteau  slujba. Prima impresie a fost ca voi fi unul
dintre cei multi care  va incerca sa intre intr-o biserica
plina.Spre surprinderea mea insa, iata ca am constatat ca Biserica
Prea Cuvioasa Paraschiva aflata   pe Pietonalul Uniriii  era total
ignorata de  pietonii care isi vedeau de treburile lor  lipsite de
pietate.

Mi-am scos clopul si am intrat in Biserica cu piosenia credintei in
bunul Dumnezeu dar spre surprinderea mea in afara de privirile
asteptatoare de  clienti ai  calugaritei care  viindea lumanarile si
cei 10 (zece) credinciosi  nu mai erau decat preotii care  slujeau .

M-am oprit plin de  surpriza. Am simtit ca vreau sa strig.(!)
Nemernicilor ce a-ti facut din  Biserica Lui Dumnezeu ?!

Am inchinat o rugaciune simpla si am plecat cuprins de socul
momentului.

Iesit pe strada primele trei persoane intalnite erau  trei fete
mergand la brat.

Am intrebat: Voi nu mergeti la Biserica ?

Raspuns:  NU !

For the record.

Vasile Bouleanu   .

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM