From: Alex M. <[EMAIL PROTECTED]>

> Si pe urma educatie religioasa obligatorie in scoli?

In fond, nu mi se pare cu nimic mai rea decat studiul istoriei - ambele au
un potential manipulator remarcabil.

> Si ce da vreodata biserica inapoi comunitatzii?Inafara de lalaiala de
> neinteles,io n-am vazut un singur proiect pentru saraci,alcoolici,grupuri
de
> suport moral pentru oamenii cu probleme,in care,daca s-ar implica ar avea
> mai mare sanse de a-i salva enoriasului sufletul...........

Daca va uitati la capitolul "culte" din programul de guvernare, o sa vedeti
acolo niste "programe" pentru BOR - intrebarea mea ar fi, totusi, de CE
trebuie ca GuvRO (MCC, ma rog) tre' sa-i faca BOR "program" (de caritate, de
ecologie, de ce-o mai fi) - sau, daca BOR si le-a facut singura, de CE ele
sunt trecute in PG?
?
???

> Sau macar o usa deschisa si-o cana calda de ceai sau cafea pentru drumeti
si
> necajiti,cum,daca am inteles ca vii din America probabil ca stii ca se
face.
> ......la alte biserici.

Chestia cu usile incuiate ale bisericilor ortodoxe este unul din lucrurile
care m-au "acrit" cel mai rau, cand e vorba de aceasta! :(

> Parerea mea este ca,pentru o tara fara economie,cu oameni sarci,Biserica
> Ortodoxa cheltuieste extraordinar de mult pentru construcii noi si crearea
> de noi locuri de munca (parohii)pentru popi.

Este, cred, unicul loc de munca "privat" in care se asigura serviciu "de la
Stat", daca puteti intelege chestia asta.
Din cate-mi dau seama, gradele bisericesti se obtin functie de nr. de
parohii din subordine... asa ca popimea are tot interesul sa scoata
absolventi de teologie pe banda rulanta si sa impanzeasca tzara de schituri
si-alte cele... e lupta pentru putere la modul cel mai primitiv (exceptand,
desigur, lupta armata)....
Daca ar fi functional forumul D-lui Branea v-as indica un link
intr-acolo.... dar am inteles ca va fi "reparat" abia pe vineri
(www.europe.org.ro/forum)

> Dragoste cu sila se cheama viol...........................

E cea mai dura exprimara concisa pe tema asta.... adevarata, din pacate :(

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

Give the gift of life to a sick child.