Buna,

Azi (Sau ieri?) adica in 9 dimineata, "o sursa" din MMGA a spus ca nu
exista, inca, la Minister vreun studiu de impact de mediu pentru Rosia
Montana.

Intre noi: aceeasi persoana a bombanit suparata ca nu are ce face in
privinta site-ului www.mappm.ro si ca se face de ras fatza de partenerii
externi carora le-a dat adresa si care constata acum ca site-ul nu exista
(nu ca ar fi existat prea multe info in alte limbi decat romana pe el ;).
Tot suparata, persoana respectiva a pomenit ceva despre faptul ca MCC da
avize in nestire!

Nu stiu de ce nu a aparut pe lista [mediu] o alta info pe care mi-a dat-o
altcineva dimineata, anume ca Sulfina Barbu ar dori foarte mult sa
colaboreze cu ONG - dar asta probabil se va detalia la intalnirea organizata
de Terra M.III, indraznesc eu sa presupun ;).

Si cu asta v-am pupat, poate mai reusesc sa prind vreo 3 ore de somn :)

Va doresc o saptamana minunata! :)

Codruta

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, ap. 27