Si eu am avut problema cu virusul asta, de 2 ori a trebuit sa imi reinstalez
windowsul. Eu nu am vizitat acele situri, in schimb am vizitat site-ul
www.resursadefun.ro. Nu stiu daca are legatura, insa un lucru este cert, mi-a
facut calculatorul varza. Au mai patit-o 2 prieteni, unul de 3 ori la rand
altul de 2 ori. Aveam instalat antivirus, BitDefender, care ma anunta ca nu am
infectat calculatorul, pentru ca nu i-a permis antivirusul, sau imi zicea ca la
sters (!sic), insa virusul era in mod cert in el, de vreme ce eu nu imi mai
puteam utiliza calculatorul. Inca nu s-a gasit un "antidot", decat reinstalarea
windowsului, si tot degeaba, ptr ca ne infectam din nou. Daca cineva are mai
multe detalii, sa anunte. Daca are solutia, deasemenea, sa dea de veste.

Toate bune, Ramona Cazan.

Electrarecord International <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Nu stiu cat de adevarat este acest mesaj, eu nu accesez aceste site-uri, dar am
gasit de cuvinta sa va instiintez pe toti.

Eddie

vlad_pype (1/8/2005 9:47:43 AM): Atentie!!!! Pozele de pe umor.ro si haz.ro
sunt virusate cu un cod malitios. Antivirusul in timp real nu va putea sa
detecteze virusul. Acest virus face ca in max 48 de ore de rularea lui dupa
infectare sa distruga toate fisierele cu extensi *.exe. Nu mai accesati aceste
situri. Virusul este o noua varianta a WinHidrag32. Momentan se cauta
rezolvarea acestei probleme. Trimite acest mesaj la toate ID de pe Y! messenger
pe care le ai.Nu este o gluma

Electrarecord Int'l
We accept unsolicited demo's

P.O.Box 751422