Hello Alex,
Thursday, January 6, 2005, 2:57:05 AM, you wrote:
AM> Is prea obosit sa-mi caut cuvintele akuma da mi se pare un subiect
AM> interesant,in conditiile in care dezaprob masiva amploare a telefoniei
AM> mobile din Romania ............Poate pt.ca orice se poate intimpla in
AM> Romania ?Sau mai ales deoarece nu s-a impaimtenit pe-aici ideea de
AM> intimitate(privacy)?????????
AM> Oricum ie o vb,cum iti asterni asa dormi,iar de abonatii la mobil accepte
AM> aceasta violare a intimitatii lor,cine-s io a-i contrazice??????????
AM> Pretextul (112)ie cel mult pueril,in conditiile in care un mobil poate fi
> [...]

Iti pun bucataria mea la dispozitie, sa te vad cum imi interceptezi
mie nokiaul dupa care ma arunc de pe casa daca poti ;)
Deasemenea s-o fi modificat standardul CIDului daca zici ca poti sa
vezi chiar numerele de telefon blocate, sau poate doar vrei sa faci
furori pe lista?:)

Privacy este un lux la care omul a renuntat long time ago, pe vremea
cand pe aceasta planeta a aparut a doua fiinta umana.

Gushterul

Give the gift of life to a sick child.