Cu alte cuvinte: Coreea de Nord face propaganda pentru razboi, asa
trebuie citita stirea :) Well dupa cum spuneam in 2003 inainte sa fie
atacat Irakul, dupa Irak vine Coreea si asta intr-adevar o sa fie
interesant.

Eu zic sa va luati rezerve mazare, pesmeti si iod (asta e gluma ok?:))
Si ala care si-a facut casa deasupra buncarului meu din Bucuresti sa
stie ca aia nu e temelie de granit ci e acoperisul de la toaleta:)

Gushterul

Monday, January 10, 2005, 2:38:52 AM, you wrote:

CN> Coreea de Nord a intensificat campania impotriva parului lung si a
tinutelor vestimentare
CN> neglijente, pe care le califica drept "decadenta capitalista", a informat
presa de duminica,
CN> citata de AFP. Posturile de televiziune si radio si publicatiile au cerut
angajatilor barbati
CN> sa poarte parul nu mai lung de cinci centimetri si sa se tunda de doua ori
pe luna. Postul de
CN> televiziune nord-coreean a explicat chiar ca parul lung "consuma multe
elemente hranitoare" si
> [...]

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM