Daca citesti bine ce am scris o sa vezi ca
interpretarea ta nu seamana cu ce am scris eu.

> Opinia exprimata de Basescu este o opinie a unui
> om
> de a

Bun! Rolul presedintelui este unul de mediere, nu unul
executiv.

CAPITOLUL II
Presedintele Romaniei

ARTICOLUL 80 - Rolul Presedintelui
(1) Presedintele Romaniei reprezinta statul roman si
este garantul independentei nationale, al unitatii si
al integritatii teritoriale a tarii.
(2) Presedintele Romaniei vegheaza la respectarea
Constitutiei si la buna functionare a autoritatilor
publice. In acest scop, Presedintele exercita functia
de mediere intre puterile statului, precum si intre
stat si societate.

Reiese clar ca un presedinte roman nu isi poate
justifica in nici un fel din punct de vedere legal o
interventie in decizia de a da sau nu Acordul de
Mediu. Pentru asta exista Ministerul Mediului care va
analiza documentatia si va parcurge impreuna cu
partile interesate toata procedura. Cei care se opun
acestei investitii isi vor prezenta argumentele care
vor trebui luate in considerare asa cum prevede legea.

In tot acest timp presedintele va asista si va veghea
la buna desfasurarea a intregii povesti. That's
all!!In acest moment este neutru din punct de vedere
politic si asa cum sustine (sper sa nu fie nevoie sa-i
reamintim) si va lasa institutiile statului sa isi
faca datoria.
Ziua buna!

Ramona

> Opinia PRESEDINTELUI este lipsita de importanta?
> Interesant.

=====
Let us be the change we want to see!
Ramona

Yahoo! Mail - Easier than ever with enhanced search. Learn more.
http://info.mail.yahoo.com/mail_250

Give the gift of life to a sick child.