Eu zic ca e o aberatie. La fel cum era la chinezi mai grav sa vezi
calcaiul unei femei decat sa o vezi in rest goala.

Omul are o stare naturala si niste instincte naturale.

Maine poimaine vad ca altermedia boicoteaza imperecherea cainilor
maidanezi, pentru ca excita populatia... Mai bine mai umblati si voi
prin alte tari bai fratilor, unde copii isi aleg comicsurile prin
alte reviste cu coperti "porno"(ca sa ma exprim a la protv:)) si sunt
mai putin obsedati cand trec de 14 ani decat cei din Romania.

Gushterul

A> Doresc sa dedic (in sensul bun al cuvantului) acest articol bunei
A> noastre prietene Codruta, care se afla intr-o eroare (legata de o
A> discutie mai veche).

A> Draga C., pornografia nu are legatura cu libera expresie.
A> Pornografia este o afacere gigantica, iar in subsidiarul sau se afla
A> lipsa de respect fata de femeie si degradarea unei fiinte umane la
A> nivel de obiect al obsesiilor sexuale, pornografia fiind si ea
A> vinovata pentru cresterea nivelului de violenta conjugala, pentru
A> abuzul asupra femeilor, pentru abandon familial si altele.

> [...]

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM