--- Gushterul <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Eu zic ca e o aberatie. La fel cum era la chinezi
> mai grav sa vezi
> calcaiul unei femei decat sa o vezi in rest goala.

Nu. Bogdan are dreptate. Pornografie este otrava
mintala. E drept ca nu se pedepseste prin lege... Dar
nici daca arati hoti simpatici si criminali "buni" la
televizor nu se pedepseste prin lege. Crima, hotia si
pornografie trebuie sa fie un fapt obisnuit pentru
omul modern :-)

> Omul are o stare naturala si niste instincte
> naturale.

Ti s-a intamplat vreodata sa te caci pe palierul
blocului, deplin sincer? :-) Hai sa fiu ma gigel: te
scobesti in nas si-ti contempli mucii in prezenta
amicilor tai? :-)

Treaba cu pornografia este destul de clara: arata-i
unui barbat femei mai frumoase ca a lui si-si va cauta
alta. Sigur, intotdeauna barbatii au umblat dupa femei
frumoase, doar ca acum a devenit ceva firesc si
"normal"... Cred ca sesizezi nuanta...

> Maine poimaine vad ca altermedia boicoteaza
> imperecherea cainilor
> maidanezi, pentru ca excita populatia...

Asta e proces de intentie. Iti dai seama cat
cantareste asta, nu?

> Mai bine
> mai umblati si voi
> prin alte tari bai fratilor, unde copii isi aleg
> comicsurile prin
> alte reviste cu coperti "porno"(ca sa ma exprim a la
> protv:)) si sunt
> mai putin obsedati cand trec de 14 ani decat cei din
> Romania.

Asta s-o crezi tu. Daca nu izbutesti sa faci o
legatura intre pornografie si distrugerea institutie
familiei, asta e :-)

Toate cele bune,
Radu Iliescu

=====

„Sfintii din vechime erau prudenti ca cel ce strabate iarna un fluviu,
prevazatori ca cel ce se teme de vecinii sai, gravi cum se cuvine înaintea
strainilor, modesti ca gheata care se topeste, simpli ca lemnul brut...” (Tao
Te King, 15)

http://promotions.yahoo.com/new_mail

Give the gift of life to a sick child.