Hello Radu,

RI> Bogdan nu vorbea de relatiile sexuale, ci de
RI> exploatarea lor in scop financiar. Vezi vreo
RI> diferenta?

Eu am raspuns la ideea ta, nu trebuia sa o rupi din context:)

RI> Daca vezi ceva iti vei dori. Si la acele lucruri pe
RI> care le doresti poti ajunge prin mai multe metode. In
RI> cazul casei si al masinii, poti sa muncesti sau sa te
RI> apuci de furat.

RI> In cazul femeii, exista optiunea adulterului sau a
RI> divortului. Nu e aceeasi chestie. De o masina te
RI> desparti linistit pentru alta. La fel si de o casa. Cu
RI> femeia e mai complicat... :-)

RI> Sigur, ar mai fi cazul planetei, de care vorbesti
RI> tu... Dar la asta nu ma pricep, doar nu-s Mafalda :-)

Dupa cum am spus exista maturitate. Cand iti alegi consoarta inseamna
ca te multumesti cu ce iti alegi nu? Daca nu te multumesti e treaba ta
si se trece la punctul doi(oricum o dai in bara mai devreme sau mai
tarziu:)). Daca cineva iti spune ca uite ai voie sa cumperi o singura
data casa, ai grija de casa aceea si nu te apuci sa ravnesti la
palatul poporului.

De vazut vezi oricand. Si mai repede opresti poluarea decat industria
legata de pornografie, pentru ca este ceva instinctual.

RI> Si pe Ceausescu l-au impuscat. Dar asta n-are nici o
RI> legatura cu altermedia, daca te referi la ce-ai vazut
RI> atunci :-) Deci, ce-ai spus tu e proces de intentie,
RI> chestie care in sine e racire de pomana a gurii. Nici
RI> nu acuzi ca lumea, nici nu lamuresti ceva/pe cineva...

Da, am grija sa nu acuz lumea:)
Faptul ca altermedia bate toba pe subiecte pe care ma mine ma lasa
rece sau ma streseaza si imi incalca conceptiile despre viata, nu
inseamna ca trebuie sa fac la fel ca ei.
Din punctul meu de vedere oamenii sunt liberi si planeta este o simpla
arena in care se bat toti pentru supravietuire. Ca cineva incearca sa
faca un grup care sa mearga dupa o idee, este ca si cum o girafa,
aduna pe dealul de vizavi alte 5 girafe carora le place iarba
albastra. Asta nu inseamna ca girafele in speta sunt destepte si
trebuie sa ma convinga pe mine ca trebuie sa mananc iarba albastra.

RI> Nu, evident. Doar ca incetul cu incetul te gandesti la
RI> asta ca la ceva firesc... Te familiarizezi, am vrut sa
RI> spun :-) Unii hoti din filme sunt niste tipi
RI> simpatici, au gagigi misto, masini beton... Ei n-au
RI> nici o vina, societatea i-a facut asa :-) Intelegi cum
RI> devine treaba? :-)

Nu cred ca di caprio a facut filme porno, dar totusi sunt destule
femei care si-ar distruge familia.
Eu nu vreau sa am gagici misto si masini beton, ci ma multumesc cu ce
am si am grija mai ales sa nu deranjez pe nimeni in noile achizitii si
nici sa nu imi incalc o promisiune cand o fac(in cazul casatoriei).
Chiar daca asta inseamna sa merg cu dacia si nu cu ferrari.
Daca altii gandesc altfel e treaba lor:) Dupa cum am zis, nu poti sa
ma convingi pe mine sa gandesc ca tine, cat noi doi suntem pe doua cai
ferate diferite. Daca altermedia e preocupata de chestii d'astea
fiecare trage concluziile de rigoare, eu nu sunt :)

RI> Tu esti un tip rezistent. Si eu sunt un tip rezistent.
RI> SI el e un tip rezistent. Noi toti, de pe protest-ro,
RI> suntem niste tipi rezistenti si destul de formidabili
RI> de felul nostru :-) Doar ca institutia familiei
RI> tenteaza din ce in ce mai putin, iar prabusirea e mai
RI> ales din anii 60 incoace... Sigur, a mai fost si
RI> pilula, si cresterea nivelului de trai, si lungirea
RI> duratei studiilor, dar si pornografia...

Sunt curios oare cum s-a suprapopulat planeta asta, cand omu'
preistoric se imperechea anytime anywhere si vedea live pornografie,
iar singura regula de baza era care are bata mai mare.

Parerea mea este ca totul se datoreaza inmultirii populatiei si
prostia care creste masiv din aceasta cauza; cum orice
inmultire de acest gen aduce scaderea calitatii, totul rezulta:)

Eu personal nu am inteles niciodata de ce atata lupta pentru
inmultirea oamenilor pe planeta. Intr-adevar in fiecare tara sa zicem
ca ar fi tzu-style "aia multi invadeaza", dar e vre-un scor la care
trebuie sa ajungem?:) Gen pana in anul 3000 planeta trebuie sa fie
plina ochi?:) Poate imi explica si mie cineva... sa nu mor prost pe
tema asta:)

Si ma sacrific daca e, vin io la insamantat romance, ma sacrific
pentru lipsa de familiaritate si pentru cresterea productiei pe metru
patrat de kinderi muritori de foame.

Tara arde si baba se piaptana... Romanii sunt tari la vorbe si la
idei, cu munca stau cam prost:)

Gushterul

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM