Buna ziua,

O persoana pe care o apreciez m-a rugat sa aflu daca exista in Bucuresti vreo
ONG care sa
se ocupe de dezvoltare urbanistica, patrimoniu, arhitectura, design urbanistic
sau chiar
- de ce nu? - care sa practice "activismul" ;) in cazuri in care respectivele
probleme o
iau "cherestul" (adica, in cazul in care incepe sa se bata campii in domeniu).

Din cate am inteles, este vorba de o consultare in care ar trebui implicati si
"stakeholders" (va rog sa ma scuzati pentru cat sunt de ambigua insa momentul
in care am
vorbit la telefon nu era cel mai potrivit pentru mine din motiv deoarece in
clipa aceea
ma aflam intre doua persoane dragute care purtau o discutie extrem de
interesanta pentru
mine ;).

Pentru cei de pe eu_list: raspunsul pe lista ar fi binevenit, pentru ca mai
exista pe
lista si alte persoane interesate de problema - pentru ceilalti, raman
recunoscatoare in
cazul unui raspuns pe personala, la [EMAIL PROTECTED]

Multumesc mult,

http://promotions.yahoo.com/new_mail

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM