--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Octav" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> huh. dupa ce altermedia e lasata sa arunce cu laturi chiar daca nu-
i pasa ce
> iese si foloseste tot scandalu ca sa verse lacrimi de adolescent
ambetat la
> adresa ownerului, iaca primim si publicitate la adrian ursu. la mai
mare!

bueyyyyyy.... vezi ca te bag owner... si n-o sa mai ai timp sa te
ocupi de propria ta lista :-ppp

azi sunt bucuroasa! a meritat si accidentul si (mai ales!) viscolul
din Bucegi - m-am convins ca, atunci cand cineva mi-a spus "n-ai
terminat inca tot ce aveai de facut" avea dreptate ;)

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM