intr-o seara placuta, in care nu aveam in plan sa ma intalnesc cu nimeni (ceea
ce mi-a dat
delicioasa senzatie ca sunt un copil chiulind ;) nimeresc pe Calea Victoriei.

Ma plimb agale pe ea, scaldandu-ma in zgomotul de noapte al Bucurestiului cu
placerea cu care
o vrabiuta se scalda in praf, casc gura pe la Centrul de Informare al CE
amintindu-mi de
"cineva", ma uit spre turlele bisericii Cretzulescu amintindu-mi de narcisele
care infloreau
acolo, sus, primavara, pe cand eram studenta si ieseam din Cismigiu dinineata
in drumul spre
facultate si... noaaaaa... ma simt bine... IUBESC Bucurestiul ;)

Si-mi amintesc ca, in Piata Revolutiei, ar fi trebuit sa apara un monument....

Casc gura mai cu atentie... nu vad nimic... ma mai uit si vad intre pinii de
langa monumentul
lui Maniu o chestie... un panou... si vad pe el...

ce vad eu?

Vad cum va arata celebrul monument si cum va fi el amplasat!
Pai, domnilor (de AIA am pus mesajul si pe lista [mediu]) in schitza aia cu
planul
monumentului dispare complet spatiul cu pinii, unua din firavele pete verzi
care mai
"umanizeaza" zona aia care, altfel, contine:
- fatada brutala a fostului CC;
- kitsch-ul ala cu cladirea distrusa la Revolutie, acum inclusa intr-un bloc
urat si fara gust
din sticla (cica ar fi sediul Ordinului Arhitectilor, grrrr! aferim!);
- mult, mult asfalt;
- mult, mult beton!

Dar mesajul meu nu se refera doar la firavii pini, o, nu, din pacate!

Pe panoul ala apare, ca "monument al Revolutiei", o veritabila tzeapa, un
victorios simbol
falic, probabil expresie a unor obsesii ale cuiva - sa fie cel care a aghezmuit
locul cu cei 3
trandafiri? sa fie vreun (fost) reprezentant al "beneficiarului" (MCC)?

Domne! dupa ce Bucurestiul s-a umplut de cotetze de beton si sticla de cate 3 -
4 etaje
"implantate" in cele mai frumoase cartiere (btw: intr-un TOTAL dispret al
regimului
inaltimilor - ce-o mai fi si aia? chiar asha!) si care mai de care mai gretzos
amplasate, dupa
ce s-a lasat in paragina exact partea frumoasa, aia de patrimoniu, mai trebuia
INCA o
uratzenie, chiar in centru?

Acu' nu stiu: o fi vrut sa sugereze ca, la Revolutie, ne-a tras cineva tzeapa?

Apăi, dati-o-ncolo de treaba, mai, draga!
Daca ASTA voia sa iesprime "monumentul", eh, yeah! va reusi!
Zau asha.....

X-((

http://promotions.yahoo.com/new_mail

Give the gift of life to a sick child.