--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Liliana Pagu" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Nostima povestirea ta , draga Codruta si mai ales cu talent redata!
M-ai
> facut curioasa ....desi sunt ,,capitalista ''de la vista de 2 ani
cind am
> venit dela Sibiu , nu stiu unde se afla Red Lion in Bucuresti! Imi
dai
> adresa?Liliana

FOARTE aproape de tine, rrrrushineeeEEEEE!!!!! ;))
Pe Academiei, dupa SpringTime-ul de la Universitate, cam la jumatatea
distantei pana la BNR.

Dar in seara asta am descoperit (mai bine-zis, am "verificat"-o, o
stiam mai demult dar niciodata nu fusesem "de capul meu" acolo) prin
zona o carciumioara foaaaaarte faina, "linistitoare" de-a dreptul, cu
mancare faina, bauturi scumpe (inclusiv berea belgiana care-i place D-
lui Bjola ;) si un vin al casei "rezonabil" ca pretz si calitate ;).

Oricum, totusi! Red (de fapt, "Pink") Lion e Red Lion ;))

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM