--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Razvan Chirita"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Si acum am o dorinta mare mare de tot: sa ii fac sa se simta la fel
de nasol
> precum m-am simtit si eu la alba-neagra asta. Punct. A, ABN-AMRO,
da? Sa nu
> uitati. si poate trimiteti mesajul si prietenilor. Pe dusmani
lasati-I sa se
> dea cu capul de pereti sa faca rost de hirtoage care oricum a doua
zi nu mai
> sint ok.

Parca si Dl. Branea avea niste "coltzishori" ascutiti rau de tot
impotriva bancilor! ;). Hai sa facem un "inventar" ;).

Ca veni vorba de banci: vineri am participat la o discutie in care s-
a pus problema ca bancile nationale care acorda finantari in cadrul
unor "politici" ale unor banci internationale mari sa adopte
standardele respective.

Pentru ca, de exemplu, mie una mi se rupe-n paishpe (scuzati! ;)
faptul ca CitiBank sau WB sau BERD adopta ceva gen Equator Principles
daca bancilor de aici cu care lucreaza ele nu le adopta. Eu cred ca s-
ar putea pune astfel problema si in cazul modului in care se
intocmesc dosarele sau in relatiile cu publicul ori cu clientii.

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM