Salutare, stimate domn! :)

Am fost vreo 3 zile in situatia de a urmari la TV mai mult BBC
International - si ce crezi?

Numa' ce ma trezesc, in 20 ian., ca toaaaaaaata ziulica, pe acest
post (care candva imi placea) sunt manifestatii stil "23 August" si
pupaturi in fund pentru care bietul Ceausescu ar fi MURIT de
invidie! :(.

Pai, daca BBC a luat-o razna in halul asta, nici nu ma mai MIR ca s-a
intamplat ce s-a intamplat cu sectia romana X-((.

Multumesc mult pentru link - chiar ma gandisem ca, la intoarcerea
acasa, trantesc un protest pe lista asta, pe freeex si, poate, inca
pe vreo 2 - 3 liste.

Si sa te mai miri de amarata de presa din RO, cica "aservita
puterii" :-p

Codruta

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "cbjola" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> http://www.bradblog.com/archives/00001138.htm