Buna ziua,

Va rog sa ma scuzati pentru ca voi pune foarte scurt si fara "introducere" o
intrebare:

In cazul bine-cunoscut al Rosiei Montane, credeti ca, in caz ca exploatarea ar
incepe, acest lucru ar afecta profund ceva ce ar tine de identitatea poporului
roman in sine? Am pus intrebarea (si pe) info_culture pentru ca eu consider RM
un caz unic de "comunitate culturala" si pentru ca, prin "identitate a
poporului roman" eu inteleg si "identitate culturala".

Pun intrebarea atat pentru ca am auzit o gramada de aberatii pe perso si in
diverse intalniri, cat si pentru ca, zilele trecute, m-am ciondanit intens cu
cineva pe tema asta. Dar ca urmare a "ciondanelii" mi-am dat seama ca as putea
sa trimit intr-un loc anume un material pe aceasta tema.

V-as fi recunoscatoare pentru niste raspunsuri cat mai urgente! :)
Daca se poate ca ele sa fie argumentate, ar fi SI mai bine ;)

Multumesc mult,

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro