Preluat de la altcineva, de pe alta lista.

La Stiri, lume cu duiumul. Babele au adus colaci iar mosii vin de
Scornicesti. Popa ii canta Dumnezeu sa-l ierte. Mormantul lui Ceausescu e in
fiecare an, pe timpul asta, inconjurat de o groaza de lume. Printre care si
tineri, cum sunt si eu (hihihi). Multi. Care spun cu patos poezii patriotice
si zbiara ca ei , daca ar fi trait Ceausescu, ar fi avut acum casa, serviciu
si scoala moca.

si-mi zboara gandul. Mai tineti minte? Scolile nu incepeau pe 15 sept., caci
era timpul de munci agricole. In general ma sculam  pe la 5 dimineata,
fugeam de rupeam pamantu' pana la rata, unde asteptau toti colegii mei, dupa
care mergeam fo doua ore, pana ajungeam la locu' cu pricina. Culegeam ba
rosii, sau curatam porumb, iar in oct. era cum era, da' in nov, fratilor,
pa-n zona unde mergeam bateau niste vanturi de-ti intrau prin toate cele
cinci randuri de haine. La pranz serveam pachetul pus de mama cu mare truda,
compus de obicei din mancare gatita, ca era mai ieftin, iar uneori colegi se
laudau cu salam cumparat de la Casa de Comenzi. Dupa care trebuia sa ne
grabim caci norma trebuia facuta, iar spre seara tare greu ne era sa tragem
de cosuri. Pareau mai grele. In sfarsit, cu chiu cu vai, venea  imbarcarea,
ne urcam in autobuzele prafuite, imputiti, obositi, nemancati dar mandri ca
aveam o gogonea ascunsa la san, basca neste cartofi in sacosa. Ne bateau
inimile, sa ne iasa din
 piept, cand treceam pe langa politie, da' ce conta, important era sa
ajungem cu ceva mancare acasa. Acasa. Unde nu era apa, nu era curent, nu era
caldura. Noroc cu mama care oprise o cratita cu apa si ne spalam cum puteam.
Dupa care bagam ceva lapte de la mamaia si ne imbracam apoi cu pulovere de
lana facute de mama, puneam caciula si la somn! N-am inteles niciodata de ce
trebuia sa ma duc la camp sa culeg oaresce atata timp cat stateam in ditai
orasu' industrializat, modern, alea alea. Si n-am inteles de ce trebuia sa
luam paine pe cartela. Desi nu mi-a placut painea niciodata.

Da' nu inteleg nici in ruptu' capului de ce mama dracului e Ceausescu
regretat.

N-am vrut sa va intristez, da' am vrut sa ne aducem aminte de ziua lui, sa
il injuram cat putem de mult si de variat. sa nu aiba pic de liniste, ca nu
o merita deloc.

multumesc ca m-ati indurat.

--
"Let me know, at least, that she'll try