--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> http://www.cotidianul.ro/index.php?a=2472&shift=1
>
> afaceri, poate, la limita legii. Bomboana de pe tortul "bunului-
gust" o pune sigla firmei Wild Boar, care a concesionat terenul Balc,
materializata într-un inegalabil kitsch-insigna: înauntrul unui cadru
rotund din frunze de stejar sta atent capul unui cerb.

> Nu e unul carpatin, ci un cerb american, asa-numitul cerb cu coada
alba - sau cerbul de Virginia (Odocoileus virginianus), un animal
absolut inexistent în fauna României. Tine totusi între coarne, uimit
si încapatînat, stema României cu tricolor, iar dedesubt, sporind
mirarea inocentului erbivor, sta scris cu litere aurite "WILD BOAR",
adica, pe americaneste, "mistretul". La asa minti, asa sigla.

Tocmai am aflat ca nu este cerb carpatin in COREL :) De ala o fost de
ala o pus. Da intr-adevar, de ce sa-i spui la cerb mistret.

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM