As comenta aici ca revenim la 1996 - stie toata lumea ca optiunea mea este
ANTInucleara - dar daca poate sa-mi spuna cineva CE treaba are Nuclearelectrica
cu politica, astfel incat directorul sa fie schimbat, eu il / o scutesc timp de
un an de carcotashiile mele! N-am inteles, ARE fisiunea uraniului vreo culoare
politica? in caz ca da, ea poate sa treaca de la albastru la portocaliu sau la
alta culoare??????? De CE ar trebui schimbat directorul de-acolo???????

Aceeasi problema cu ANRM: CE au agentiile cu "aplicarea programului politic"?
ele functioneaza cu criterii clare si trebuie sa respecte legea! Daca are
cineva vreo problema cu ANRM, n-au decat, mai bine, sa vada cum de-a ajuns
firma lui Frank Timis sa aiba concesionate activitati de explorare pe cca. 5%
din teritoriul Romaniei si, daca e cazul, sa aresteze pe oarecine pentru
coruptie! Dar altfel, CE rost are schimbarea directoarei????????

Deja cam sceptica, ref. la actualul "regim",

Codruta

http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?page=articol&section_id=1&article_id=114879

Premierul Calin Popescu Tariceanu a demis dintr-un foc pe presedintele
Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale (ANRGN), Dan
Pantilie, si pe cel al Agentiei Nationale pentru Resurse Minerale (ANRM), Maria
Iuliana Stratulat. Desi mesajul guvernantilor a fost ca "nu se doreste
politizarea agentiilor", inlocuitorii celor doi sefi eliberati din functie au
fost desemnati pe criterii politice. Astfel, la ANRGN, Pantilie a fost inlocuit
cu Stefan Cosmeanu, membru PNL, iar Stratulat de la ANRM - cu Gheorghe Buliga,
tot de la PNL. Urmatorul vizat cu demiterea de premierul Tariceanu este
presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE),
Jean Constantinescu, care se asteapta sa fie inlocuit cu un democrat. Pe
aceleasi criterii politice, se anunta schimbari si la nivel de conducere a unor
companii din subordinea Ministerului Economiei si Comertului (MEC). In scurt
timp, directorii generali ai societatilor Nuclearelectrica si Transelectrica
vor trebui sa-si faca bagajele. Scaunul directorului de la Nuclearelectrica
este ravnit de Mihai Prisacaru, inspector la ISCIR, care la jumatatea anului
trecut a fost demis de la conducerea institutiei unde lucreaza din cauza unor
nereguli in activitatea desfasurata. El este propulsat de PNL in aceasta
functie. Si Ion Merfu de la Transelectrica este pe punctul de a fi schimbat de
la conducerea societatii, postul fiind disputat intre PD si PNL.

Cristina TREFAS

--
"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"