--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Eu propun sa "mutam" subiectul asta pe lista [protest-ro], unde
suntem cel
> putin 3 membri "implicati" si unde, in plus, mai poate (daca vrea)
sa
> intervina si Dl. Branea, "protagonistul" unui scandal cu

Un mesaj trimis pe o lista apartine autorului si nu listei. In
consecinta, este de bun simt sa fie citat. Nefiind insa subiectul
unui contract explicit sau implicit de drepturi de autor nu cred ca
cineva poate fi tras la raspundere pentru preluarea mesajelor pe
alte liste fara citare.

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM