From: Legheon <[EMAIL PROTECTED]>

> Presedintele PUR Braila, Gheorghe Chiru, considera ca decizia Consiliul
National de Coordonare (CNC) al Aliantei PNL-PD de a nu da nici un post de
conducere in serviciile descentralizate de la nivelul judetelor umanistilor,
daca acestia nu vor rupe coalitiile locale incheiate cu PSD, nu are nici o
relevanta, in conditiile in care a fost luata de esaloanele 2 si 3 ale
Aliantei si nu a primit aprobarea primului ministrului Tariceanu. Mai mult,
Chiru a precizat ca, atit timp cit PUR si-a aratat intentia de a sprijini
Alianta, decizia CNC este nefireasca: "E o hotarire luata de esaloanele
inferioare din Alianta, care nu au greutatea necesara luarii unei decizii.
De asemenea, cred ca e o decizie nefireasca, deoarece PUR este la guvernare
si  si-a prezentat intentiile de a fi alaturi de Alianta.

Mie mi se pare ca traseistului Chiru (ca sa folosesc un termen extrem de
bland) i se face o publicitate absolut nemeritata; daca as avea toate
ziarele din Braila, cred ca as interveni si eu o data in politica lor:
pur-si-simplu sa nu-i mai pomeneasca numele.
De altfel, acesta e singurul mod in care Chiru si partidul lui exista in
Braila: aparitiile in presa!

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro