From: Marian Ghionu <[EMAIL PROTECTED]>

> Chiar ca ai fost blanda de data asta, dar sa nu uitam ca acest somer
> ajuns vice de judet este creatia politicii de "aliante" a PSD-ului.

Nu chiar, mai, draga!
Chiru a facut parte din gruparea aia oribila de tzaranisti care, dintr-un
judet oricum aflat in vrie a facut, intr-un timp record, un judet ajuns pe
al doilea loc la "saracie" din tzara!
Dupa ce-au picat dansii, s-a orientat rapid si s-a mutat la liberali (cu
"lupii tineri" aferenti grupului sau), unde a reusit intr-un timp tot record
sa bage o asemenea zazanie in partid incat nici acum liberalii braileni nu
stau foarte bine.
Nu i-am mai urmarit traseul dupa aceea, "somer" a ajuns dupa ce-a fost
director la unele din firmele "de stat" "caldute", ca sa zic asha! Nu stiu
daca firma a reusit sa fie desfiintata datorita competentei sale, ca n-am
informatii la acest capitol si nici nu m-a interesat sa-mi pierd timpul si
sa ma interesez ce-o fi cu el. Nici ce traseu "politic" o mai fi avut dar am
ashaaaa.... o senzatie (nu mai stiu daca bazata sau nu pe fapte) ca nu s-ar
fi dat in laturi sa umble si pe la PSD, daca acestia l-ar fi primit!

Cu "politica de aliante", sa nu uitam ca am scapat de a-l avea din nou macar
vice-primar pe Lungu TOCMAI pentru ca niste "tradatori" din PSD au votat
astfel incat sa scape macar de UNUL din PUR prin conducerea locala... adica
au votat... cu DA, pana la urma ;))

Codruta

p.s. acu' MOR de curioasa daca si in cat timp ii va fwd. mesajul cineva din
grup... nu m-as mira, ca n-am cum sa verific tot ce-i p'aicisha ;)). In
plus, nici timp n-am, pentru ca noul motan vrea SI el sa invete sa lucreze
la compy, chiar acu' sta pe monitor si se uita suparat la tastatura ocupata
de mine ;))

--
"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"