Asta cam asa este, din pacate. Mare deziluzie traiesc in aceste zile.
Imi aduc aminte de 1996. Intamplator, cand a castigat Basescu
alegerile eram la un seminar la Bucuresti. Primul impuls a fost sa ma
duc la miting. Dupa aceea mi-am adus aminte de 1996 cand am venit
special la Bucuresti ca nu cumva Iliescu sa nu cedeze puterea. Acu' am
stat in camera de hotel si m-am uitat la Divertis. Ma felicit pentru
alegerea facuta!

Marian

On Sun, 30 Jan 2005 16:15:48 +0200, Codruta <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> From: Marian Ghionu <[EMAIL PROTECTED]>

> Cred ca vorba aia, "la vremuri noi, tot noi" se poate linistit schimba in
> "la oameni noi, tzepe noi" :-p
>
> Codruta
>
> --
> "Let me know, at least, that she'll try
> Then she'll be a true love of mine"
>
> www.nuclearinfo.ro
>

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!

Marian GHIONU - consultant finantari nerambursabile
Agentia de Servicii PROFESSIONAL
Punct de Lucru Braila
Bdul. Al. I. Cuza nr. 41, Braila
Mobil: 0745.506.924