Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic, dar inca exista tendinta de
nazism in Germania si nu a fost Hitler de vina ca  fost in
asentimentul populatiei:) Asta spusa pe langa istorie si de la
cunoscut la cunoscut. Intamplator am un prieten al carui bunic a
participat mereu la vanatorile de evadati din lagarele din zona lui.
Si ei chiar cred sincer ca sunt superiori.
Bush a facut ce era bine pentru SUA. Tot respectul pentru el, fata de
ai nostrii, care au ca scop sa slujeasca pe langa tarile mari si sa
linga blidele. Oricum intre Hitler cu milioanele de morti in lagare si
Bush cu cateva mii e o "mica" diferenta ca sa poti sa ii compari;)
Asta ca sa te gandesti oare cum o fi fost Hitler cand un lucrator de
la Auschwitz de la camera de gazare, a declarat ca a devenit ateu. Cum
a devenit ateu? A spus ca este imposibil sa existe Dumnezeu si sa
accepte ceea ce s-a intamplat acolo.
Oricum nu cred ca ai vazut tu dovezile ca s-a furat ca in codru, ci
probabil le-ai citit in presa. Iar presa de la ziar la ziar serveste
in general interesu' care poarta fesu'
Kerry e evreu si cu asta am zis tot :)

Gushterul

Tuesday, February 1, 2005, 3:03:57 AM, you wrote:
> [...]

c> Ai gandit adanc Gustere: Si de la Hitler sau Stalin stiai la ce sa te
c> astepti. Ce conteaza ca Bush e tampit si a mintit o lume intreaga cu
c> aberatiile lui. Macar stim cu cine avem de-a face, nu? Spune-le astea
c> la cei 1500 de americani morti in Iraq pe degeaba + 5000 mutilati+
c> 100.000 irakieni morti.

c> Oricum, buba nu mai tine acum de ce-a zis Bush sau Kerry nu stiu cand,
c> ci de faptul ca exista dovezi beton ca s-au furat alegerile si ca o
c> investigatie serioasa se cere pornita. Nu e vorba numai de raportul
c> statistic cu pricina ci si de matrapazlacurile dovedite in Ohio si
c> Florida (masini de votat electronic pe care apasai kerry si iesea
c> bush, 4000 de voturi trecute in contul lui Bush cand de fapt erau ale
c> lui kerry, circumscriptii intregi inchise in zonele cu votanti kerry
c> etc). Pe scurt, s-a furat ca-n codru. Nastase a fost mic copil.
c> Bush-Impostorul e un pungas dovedit.

Give the gift of life to a sick child.