From: Vasile Bouleanu <[EMAIL PROTECTED]>

> Nu stiam ca vam adus la asa o disperare  !

Viseaza, maica, viseaza! Tante mama ta cred te lasa sa plangi cand erai mic,
asa ca ai nevoie de o compensatie.... :)))

> Pai Codruta, in afara ca sant american mai sant si cetatean al Romaniei
desi am tot dreptul sa scriu pe listele romanesti.

Pai, nu are nici o legatura cu "dreptul" - ci cu "etica".
Iar Dl. Bjola (si eu si oricine) au tot "dreptul" sa rada de prostia celor
care l-au ales pe Bush - n-am auzit, inca, sa fie restrictionat dreptul la
ras :-ppp

> Tu insa si toata jleatca ta de falsi aparatori ai  mediului  santeti
eventual turisti in USA dar atat.

Doamne fereste!
Tin la sanatatea mea, nu doresc mancarea destul de proasta de pe acolo.
Iar daca vreau musai sa vad ceva de prin SUA exista o gramada de canale TV.

> Nu scapati de mine asa usor !

Daca ati reprezenta intr-adevar "ceva", as putea, in caz ca mi-ar sta in
fire, sa va pun "ban". Dar cum sunteti ceva absolut fara importanta, va las
sa va zbateti linistit pe-aici, atata paguba.

Eu ma bucur ca-l mai vad pe Dl. Bjola postand - dar nici macar D-lui nu va
da nici o importanta... normal, de altfel... valachus si Gushterul sunt
niste persoana dragute, sa te tot ciomagesti cu ei ;))

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM