From: cbjola
Date: 02/01/05 18:23:49
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: [protest-ro] Re: Alegerile din Iraq vs alea din Vietnam

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "valachus per skorilo"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Morala nedeclarata, tipic "progresista": galbejitzii si arabetzii
nu-s
> capabili sa mentina o democratie sau chiar o societate stabila decat
daca
> sunt disciplinatzi cu harapnicul si AKM-ul de activisti
marxist-maoisti sau
> islamofascisti.

Valachus per Pupincuristus,

Asta e argumentul lui Bush nu al criticilor lui!!!! El a invadat o
tara ca sa impuna democratia cu tankul si mitraliera, nu altcineva.
Conform logicii tale "beton", Bush e un marxist-maoist si
isalmo-fascist. Ti-am mai spus doar: lasa ganditul pt altii. Efortul
intelectual nu-ti prieste. Te face sa nadusesti si sa vorbesti
incorent, cu spume la gura. Pupatul in fund e mai safe pt tine.
Succes!

To visit your group on the web, go to:

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM