E clar ca esti anti-Bush si probabil ai motivele tale. La fel cum si
eu le am pe ale mele anti-Kerry. Si totusi nu zic "bati campii" ci
doar ca iti respect parerea.
Sfatul meu(daca suntem la rubrica:)): nu uita ca sunt apolitic si
agnostic deci by default nu ma intereseaza decat persoana mea si sa
imi mearga businessu' Cat inca pot sa dau o paine la oameni si sa imi
ramana si mie ceva in plus, consider ca e acceptabil.

Gushterul